۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶
کد خبر: ۶۳۹۲۰۰
فجر سلیمانی؛

شکوه حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن استان البرز| ما همه سلیمانی هستیم

شکوه حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن استان البرز| ما همه سلیمانی هستیم
مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سراسر استان البرز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن و بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی صبح امروز سه شنبه در سراسر کشور آغاز شد.

این برنامه از 5 مسیر در کلانشهر کرج آغاز می‌شود و مراسم در میدان جمهوری اسلامی کرج برگزار می‌شود و امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش سخنران این مراسم خواهد بود.

اینجا البرز است. مردمی دارد از جنس شهدا، از جنس دفاع مقدس تا دفاع از حرم، امروز مردم یوم اللهی را جشن می گیرند که مزین به نام سردار مقاومت شده است، فجرشان امروز رنگ و بوی سلیمانی می دهد، سپهبد شهیدی که تن هر بیگانه از آوردن نامش می‌ لرزید و هیچ چشم ناپاکی جرات نظر به وجبی از این خاک نداشت.

این حضور در حالی است که برف سنگین و کاهش شدید دمای هوا نیز مانع حضور خانواده ها در صحنه راهپیمایی نشده است.

حضور نوجوانان و جوانان در این راهپیمایی چشمگیر است و نشان می‌دهد دلبستگی نسل های چهارم و پنجم انقلاب به آرمان های اسلام و انقلاب کمتر از نسل اول نیست و خواب آشفته دشمن برای دور کردن نسل جوان از آرمان های انقلاب هرگز تعبیر نخواهد شد.

همه مدیون خون شهدائیم

نور محمد فردی بیرانوند، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز در حاشیه این راهپیمایی گفت: هرچه داریم از برکت خون شهدا است و ما موظفیم برای ادای دین خود در صحنه حاضر شویم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز با اشاره به حضور گسترده جمعیت، اضافه کرد: شرایط جوی نیز جلودار سیل خروشان مردم نبود و شاهدیم که مردم با عشق و انگیزه در راهپیمایی امسال شرکت کردند تا باری دیگر پیوند ناگسستنی خود را با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به رخ جهانیان بکشند.

فردی بیرانوند با بیان اینکه انرژی مضاعف حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن سال جاری مصادف شدن این روز با اربعین سردار دل‌ها است، اضافه کرد: مادامی که مردم پای نظام و انقلاب و ارزش‌های جمهوری اسلامی ایران ایستاده‌اند شکست ناپذیر خواهیم بود.

اقشار مختلف مردم متدین و انقلابی شهر کرج شامل دانش آموزان و دانشجویان، کارگران و کارمندان، خانواده معظم شهدا، طلاب و روحانیون، اساتید، بازاریان و مقامات و مسئولان دستگاه‌ها و نهادهای مختلف شهر، صبح امروز در جشن شکوهمند چهل و یکمین سال انقلاب اسلامی از مسیرهای 5 گانه از پیش تعیین شده به سمت میدان جمهوری اسلامی در حرکت هستند.

اتحاد ملت ناگسستنی است

عزیز الله شهبازی استاندار البرز در حاشیه مراسم راهپیمایی 22 بهمن در کرج گفت: ۲۲ بهمن ۵۷ حلقه وصل بین ملت ایران بود و اکنون مردم میهن اسلامی علی رغم سختی و اختلاف سلیقه ها پای انقلاب و در جهت تحکیم اصل مهم انقلاب اسلامی و منویات رهبری عزیز تا آخر ایستاده اند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، افزود: شهدا و ایثارگران برای تحقق استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی در سال ۵۷، جان خود را تقدیم کردند.

شهبازی ادامه داد: روح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی که چهلمین روز شهادت وی نیز با این روز بزرگ متقارن شده و اسباب اتحاد و انسجام بیشتر امت اسلامی است، شاد و پررهرو باد.

مردم شهرستان ساوجبلاغ از ساعات ابتدائی امروز با حضور در مسیرهای اعلام شده راهپیمایی خود را در جشن پیروزی انقلاب اسلامی آغاز کردند و در حال حرکت به سمت میدان امام خمینی شهر هشتگرد هستند.

در جای جای استان البرز مردم برای بیعت با آرمانهای امام و شهدا آمدند و آنچه در پایان این حضور حماسی برای دشمنان این مرز و بوم و مردم ماند روسیاهی بود./1350/د102/ب1

منبع: فارس
ارسال نظرات